Pannband!

Jag tycker att swarovski pannband är väldigt snygga :)
Det finns ju två olika sorter, lite större pärlor och med mindre. Jag gillar nog dom med mindre lite mer fast båda är snygga. Dom finns ju i så många olika färger också. Ett litet minus är väl att dom är rätt dyra, ca 1000 kr för 1 pannband. Fast det är snyggt ;)

Jag hade en väldig tur och fick med ett träns med ett guldigt swarovskipannband till Sonny :D, tack Natalie♥

Vilken tycker ni är snyggast? :D (menar inte färgen utan storlek på pärlor :) )


Eller


? :D

Kommentarer
Postat av: ebba

jag tycker båda är fina, det beror nog lite på vilken färg man har tycker jag )

2011-09-09 @ 18:41:49
Postat av: Amanda

SV; Ja :) den guldiga med stora pärlor är väldigt snygg :D<3

2011-09-09 @ 20:06:01
URL: http://ponnyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0