Fullt upp!

Hej :) Idag har jag haft fullt upp! Gick i skolan till 3, sen hem, äta och byta om, sen till stallet :)

Jag mockade och tog in båda hästarna. Sen tog jag av täcken och la på Bruden ett annat.
Borstade på Sonny och red honom i ridhuset, tillsammands med 4 andra. (2 st hoppade) så det var lite halvkaos inne i ridhuset kändes det som! Det tyckte inte riktigt Sonny om, eftersom att jag har ridit själv ett tag nu. Han blev lite ofokuserad men jag är ändå väldigt nöjd över honom! Han jobbade på bra :D

Bruden fick vila idag.
Imorgon ska jag rida båda, kanske rider ut om vädret tillåter - för idag har det ju inte varit vidare bra väder. Översvämmnig i byn och skolan xD

Btw: KL jackan blev såld igår :D


Finafina Sunshine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0