Dagen

Hej hej :) Idag har det varit en dag där jag har hunnit med mycket! Först var det skola till kvart i fyra... Sen hem och byta om och äta och sen till stallet :D

Där mockade jag, fyllde på halm & vatten och fixade ensilage-påsar för natt och morgon :)
Sen borstade jag Bruden och red henne, det fick bli lite dressyr i ridhuset för det regnade så mycket :/
Men hon var duktig och gick fint, skänkelvikningarna gick mycket bättre idag :D

Sen efter ett litet tag red jag Sonny, också i ridhuset. Red honom lite lätt, för er som inte vet så fick han en liten sträckning i ett bakben när han hoppade till(galoppombyte :P) så han har vilat och nu sätter jag igång honom :) Lite skritt och trav. Arbetade honom lite på en volt. Han var duktig :D

Nu så har jag ätit och gjort lite läxor och tränat på spanska glosor... men nu blir det sängen och att sova.
Somnar snart..

Godnatt :)


Bruden och jag i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0