Bruden idag

Bruden red jag ju idag, red henne lite på utebanan.
Smutsig som en gris var hon när jag hämtade henne, fast hon var nog rätt nöjd för hon stog och sov när jag borstade henne... hehe :)

Men iallafall, till ridningen. Först arbetade jag henne lite lätt i skritt och sen i trav. Försökte rida henne lite lågt och lugnt. Det tyckte Bruden var bra! För hon var riktigt duktig :) Sen rullade vi över något lite kryss och bom som stog uppe på banan. Red lite sen i galopp. Efter det fick hon en liten paus och sen arbetade jag lite i skritt.

Min fina Bruden :)

Imorgon är det hoppträning i Helsingborg för Tomas :D



Bruden för ca ett årsen på en hoppträning, där vi även provade en prestige sadel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0