Torsdag

(Lika tråkiga rubkrier alltid..)

Hejsan! Idag har jag varit på en affär och köpt en tröja. Var och vad får ni veta sen :)

Men nu från kl 2 till 6 så har jag varit i stallet. Jag mockade, fixade och så först.
Sen red jag Bruden.

Jag började att rida på utebanan, skrittade fram red lite i trav och sen i galopp. I galoppen så hoppade vi över lite små bommar och vattenmattan som låg ute på banan. Det tycker Bruden är superkul!
Sen gick jag in i ridhuset och jobbade lite i skritt och galopp på volter. Det är det som brukar vara lite kaos på markarbeten, för då blir hon så pigg och "hoppar" runt på volten istället för att arbeta. Så då tränade vi lite på det :) Det gick faktiskt ganska bra!

Sen red jag Sonny i ridhuset. Det blir så mörkt så fort nu!
Skrittade fram ett bra tag och sen travade jag några varv. Skulle bara rida honom lite lätt nu i början :)
Men det bra, han var pigg och glad.

Duktiga hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0