Svar på frågor!

Nu tänkte jag svara på lite frågor som ni ställt! Nu kan ni tyvärr inte fråga mer :P
Postat av: Anonym

Varför köpte ni en till häst?

- För att det är bra att variera sin ridning, man lär sig mycket på att rida olika hästar och så skulle vi köpa en d-ponny, när var dock inte bestämt. Men sen så hittade vi Sonny som var så perfekt!

När ska du tävla med Sunny?

- När vi är redo och känner oss klara :)

Delar du och din mamma på honom ?

- Nej, det kan man väl inte säga. Men hon rider honom ibland. (Kommer bli lite mindre sen när vi kommer igång bättre :)

 

Postat av: Lina

1, Har du ett tips till starka hästar? :)

- Rida mycket övergångar och flytta dom för skänklen. Om det inte funkar så kan det vara ett alternativ att ha ett lite starkare bett (tex hoppningen) så man slipper dragkamp, tycker jag!
2, Vad heter Bruden igentligen? (i passet typ)

- Hon heter faktiskt Bruden, bara Bruden :) Haha, alla känner igen henne iallafall!
3, Hur många dagar i veckan rider du i ridhus?

- Inte så ofta, på vintern blir det oftare såklart men annars försöker jag rida ute så mycket som möjligt. Tyvärr har vi inte lampor på utebanan så det går inte att rida där när det är mörkt. Nu rider jag kanske 2 dagar i ridhuset/per vecka med Bruden.

4, Vad har du för telefon? :P

- Sony ericsson, xperia x8 tror jag... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0