Stallet

Idag har jag varit i stallet den mesta delen av dagen. Först mockade jag och fixade mat till hästarna.

Sen tog jag in Bruden och fixade henne. Idag skrittade jag och Sofie ut en runda på Bruden och Natalie.
Det tog ungefär en halvtimme, ganska lagom :) Bruden var lugn i början men sen när vi var påväg hemåt var hon inte lika lugn...

Bruden till vänster och Natalie till höger :)


Sen red jag Sunshine. Vi skrittade, travade och galopperade lite! Mamma tyckte att det var bättre att han kom igång nu lite snabbare eftersom han är så himla fin och fräsch :)
Det gick jättebra att galoppera, han var lika lugn och snäll som vanligt!

Har tyvärr ingen bild på Sonny idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0