Röd rosett i svansen?

Nu när Sonny har broddar bak så funderar jag på att sätta en röd rosett i svansen på hoppträningar sen när vi kommer igång.
Jag tränar ju inte hemma utan vi kör till Helsingborg och tränar, och ibland är det ju inte så lätt för alla att komma ihåg att han har broddar bak? Därför vill jag nog vara på den säkra sidan och ha en rosett i svansen.
Sonny är ju ingen häst som sparkar hästar eller något sånt men han kan bli lite sur när han går brevid andra hästar eller att folk rider upp tätt bakom mig.
- Vad skulle ni gjort?

Fast sen vet jag ju ingen som säljer röda svansrosetter. Hööks har inga, så jag får väl göra några själv :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle satt en rosett i svansen om jag åkte iväg för hoppträningar. Men om du har på träning får du ju ha det på tävling också. Men det kanske du tänkte? ;))

2011-11-03 @ 09:07:51
Postat av: Amanda

Svar till Anna: Ja det tänkte jag ha :)

2011-11-03 @ 19:07:56
URL: http://ponnyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0