Onsdag

Hej! Idag har det inte varit säskilt bra uppdatering men jag har inte varit hemma så mycket.
Först imorse var jag och mamma i stallet och satte på Sonny hans broddar på bakbenen, samt satte damasker på hans ben så att han inte så kunna slå i sig själv med broddarna eller något sånt.
Sen var jag på spa med min kompis. Det var väldigt mysigt och fint :)
Nu lite senare har jag varit i stallet. Först lekte jag lite med Sonny i hagen haha. Sen mockade vi och fixade boxarna. Sen tog jag in Bruden och lekte lite "följa john" i ridhuset, vilket hon är väldigt bra på :)
Sonny fick en promenad, imorgon ska jag nog skritta honom uppsuttet.
Så idag blev det mest lite lek för hästarna, kan vara skönt det också ibland!
Nu kan ni vänta er bra med uppdatering! Tänkte skriva lite om min häst "historia" och skriva lite andra inlägg så kommentera bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0