Tävling!

Idag var det ju tävling i Torns :D Påvägen dit så var det kö för att dom hade stängt av mototvägen, segt! Men som tur va var vi i väldigt god tid. Eller ja nästan lite för god tid - för det var ganska segt på tävlingsplatsen.

Iallafall så startade jag allra först eftersom att jag var efteranmäld. Bruden var riktigt fin på framhoppningen :)
Så vi red och gjorde en dubbelnolla med ganska så snabb tid, inte jätte men ändå :D (Hoppade LC)

Jag hoppades på att jag skulle få en placering, men eftersom att det var 20 st och jag startade först så var det nog inte så stor chans. Men det räckte hela vägen! Vi vann :D

Det var så himla kul! Vi fick 1 rosett och ett hovfett, som luktade citron. Lite tråkigt pris kanske men det spelade ingen roll, jag var så glad ändå :D

Här kommer en bild sålänge, jag hoppas att jag kan hitta fler om det var någon som fottade :) Det var kanske inte vår snyggaste runda men det var ganska krokiga vägar och så. Bästa Bruden! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0