Mina schabrak

Här kommer bilder på mina schabrak, jag har nästan alla här hemma men några har jag i stallet.
Men jag har hittat bilder på de ändå :) Fast det blev lite konstiga bilder, det är ganska svårt att fotta schabrak :P


Gold Medal från Hööks.
Detta gillar jag jättemycket men det börjar bli lite litet för det är tvättat ett antal gånger, så jag ska nog köpa ett till. Dom är ju inte så dyra men väldigt snygga :)


Equipe
Detta schabraket gillar jag väldigt mycket och det ska bli Sonnys tävlings schabrak.
Har bara använt det 2 gånger. Har även mössa till.


Catago
Ett schabrak som jag köpte till min förra ponny Maggie. Så det är lite litet till Bruden och Sonny.
Är inte helt överförskjust i färgen :P


Jacson
Ett ganska fluffigt schabrak som jag gillar. Det är ett fint schabrak att ha hemma eller på träning.



Showmaster från Hööks
Mitt enda dressyr schabrak, men det använder jag inte ofta då jag inte har dressyrsadel :)


Märkestlöst
Köpte väldigt billigt för jag skulle använda det på en dressyrtävligen men det gjorde jag inte ändå..
Har aldrig använt det.


EquiTheme
Ett broderat schabrak som jag köpte på Göteborg horse show. Det är fint och har en bra passform!


Schockemöhle
Ett snyggt schabrak som jag köpte i Falsterbo iår. Passar Bruden bra :)




Sist men inte minst, schabraket som jag köpte förra veckan i Madrid.
Ett grått John Whitaker med rosa passopal. Gillar det mycket :)

Det var mina schabrak, tror att jag fick med alla :) Hoppas att det var kul att läsa om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0