Stallet

Idag har jag varit i stallet hela dagen, eller nästan. Från halv 2 till halv 8, 5 timmar!
Jag och Vilma började med att mocka ut hela Sonnys box, för där såg inget vidare ut. Han är en mästare på att dra runt alltihopa :P

En (dålig mobil)bild när vi nästan var klara med att ta ut allting:

För er som undrar står han i en utebox. Han har koll på allt som händer på gården;)

Sen mockade vi de andra boxarna och fyllde på halm.
Sedan red vi lite i ridhuset. Bruden passade jättebra i sina nya benskydd! Jag arbetade mycket med skritten och lite galopp - alltså inte så mycket trav. Hon gick fint och var ganska lugn :)

Efter ett tag red jag Sonny i ridhuset också, med Alva. Det gick ganska bra, han var pigg och glad i början men sen när jag skulle börja jobba blev han lite seg, haha :) Gjorde lite volter och flyttade honom.

Jag putsade och fixade allt till imorgon också. Vart jag ska imorgon får ni veta strax!

Det var min dag det, nu jag har jag ätit och ska snart sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0