Ponnymagazinet!

Hej :) Direkt efter skolan igår så åkte jag till stallet och tog in Bruden och fixade henne lite snabbt. Ponnymagazinet var där och skulle fotta oss när vi red lite bom-banor och så för Maria. Det var jag, Emma, Sofie, Vilma x2 och Lollo :) Det gick ganska bra för oss alla.

Efter att jag hade ridit Bruden så red jag Sonny på utebanan. Det gick superbra! Han var jättesnäll och galoppen kändes superfin :D

Senare på kvällen åkte vi till en som öppnade en ny affär. Med inredning och lite annat smått och gott. (Mamma har sina hästar på den gården) Så vi var där en stund.

Vi körde även och hämtade Aquila och Tiara (Aquila, vårt tävlingssto som ska få föl & hennes dotter Tiara som är 2år) som har gått på bete. Lilla Tiara var jätteduktig och gick rakt in i transporten!

Det var vad som hände igår, idag så ska jag först rida båda hästarna sen ska jag och mamma till 2 hästaffärer. Sen vidare till min kusin som fyller år och därefter till stallet och fixa Bruden tills imorgon - då vi ska tävla allsvenskan div 2 :) Mycket att göra, det är kul!


Sonny som rullar sig i hagen, efter att jag hade badat honom och han var så ren och fin, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0