Bruden idag

Idag red jag Bruden på utebanan, det var lite mörkt så jag red inte så länge. Värmde upp och sen red jag utan stigbyglar ett litet tag. Efter det galopperade vi och så gasade Bruden lite på långsidorna, superkul tyckte Bruden (och jag) :D
Nu när det börjar bli lite kallt brukar hon bli väldigt pigg och hoppar upp i luften för allt möjligt så nu försöker jag att bara "lulla" runt lite så att hon ska fortsätta att vara lite lugn ett tag till. Det funkar faktiskt!

Blev inga jättebra bilder på dagens outfit. Bruden ville inte stå still + dålig mobilkamera + mörkt ute = inga bra bilder :P


Bruden
Träns: Hööks & bling pannband
Sadel: Stubben Edelweiss, intec stigbyglar, brun sadelgjord från Hööks
Benskydd: Showmaster
Schabrak: Jacson, fast det står Deilotte på det också.

Jag (ingen bild)
Hjälm: Ayr8 brun & guld
Väst: Riderscompany brun
Skor+chaps från Hööks
Ridbyxor: "Jeans" från Mountain horse blå
Tröja: Mountain horse blå
Handskar: Rockle bruna

Imorgon ska jag klippa manen, ser att den är lite för lång nu! Bruden ska också klippas (på kroppen) igen, för hennes päls har redan växt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0