Mat

(Varning för kassa mobilbilder, haha!)

Nu tänkte jag skriva och visa vad mina hästar äter!

Sunshine

Morgon: Ensilage
Lunch: Ensilage
Middag: Kraftfoder + lucern
Kväll: Ensliage

Kraftfodert som han äter är:

Havrefri Musli (Mer än såhär då, men jag skulle bara visa lite)

Lite små mortots bitar

Thiamin, typ som en speciell vitamin :)

Och Lucern, som gör att han blir lite tjockare om man kan säga så? :)

Och så ensilage, men det tror jag att ni vet hur det ser ut!

Bruden

Morgon: Ensliage
Lunch: Sommar: Stor hage, mkt gräs. Vinter: Ensilagebal.
Middag: Kraftfoder
Kväll: Ensilage

Kraftfodret som Bruden äter är:


Havrefri musli

Några morotsbitar

Det är vad mina hästar äter, men vad äter era hästar? :)

Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

Mina hästar tror jag äter grow alfa, lympos musli, havre och vitaminer då ;)

2011-11-05 @ 19:36:16
URL: http://lmceventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0