Sadel

Idag har jag ridit båda hästarna(och varit på "sadelprovning") inne på mammas jobb.
Red Bruden i ca 30 min, arbetade henne lite först sedan hoppade vi något hinder
och en kombination. Det gick väldigt bra men hon var verkligen superpigg!
Hoppade lite fram och tillbax och hade bara en tanke - hon skulle hoppa hinderna!
Ja..hon älskar att hoppa :)
Sedan red jag Sonny och det gick bra! Red lite lätt, arbetade lite i alla gångarterna.
Han var lite småseg men i galoppen var han superfin. Så jag slutade där för jag
ville sluta när det gick som bäst.

Sadeln som vi har provat ut på Sonny, passade även Bruden! Så nu kan jag ha samma sadel till båda, vilket jag tycker är skönt. Så att nu har vi köpte den skönaste sadeln, Equipe Linnea :) Lägger upp bilder imorgon(om jag hinner).

Blir lite roligare uppdatering i helgen, nu blir det mest "vardagliga" inlägg :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0