Sonny idag

Idag så fixade jag Sonny och sen red mamma honom en liten stund i ridhuset. Han är ju ganska stor och det är bra att man kan få lite hjälp, så att han lyssnar ordentligt på lilla mig :).

Det gick jättebra, han var superfin. Jag bytade även till ett vanligt tredelat bett och det funkade bättre på honom. Vi har ridit på ett tredelat med en ring som snurrade imitten, lite svårt att förklara. Men det var nog lite förstort.

Efter att mamma hade ridit lite så satt jag upp en liten sväng och red. Åh vad fin han var :D Lyssnade bra, gick på tyglen och allt :) Duktig Sonny :D
Sen skrittade jag av på utebanan.

Jag fottade innan vi skulle rida han utrustning idag, det blev inte så bra bilder för jag fick ta dem lite snabbt men bättre än inget ;)

Bytade även till ett av Brudens pannband till hans träns och det var han väldigt snygg i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0