Presentation

Hej! Jag är inte så bra på att skriva presentationer men här kommer en kort:

Jag heter Amanda och är född år 1998 :)
Båda mina föräldrar är hästintresserade och jag har ridit sedan jag var 3 år.

Min första ponny heter Guiness, ett isabellfärgat c-ponny russ. Världens snällaste <3 Han är just nu utlånad till en tjej som också lär sig rida på honom. Honom köpte vi för ca 4 årsen.

Min andra ponny heter Bruden, en mörkbrun maxad c-ponny. Henne har jag tävlat upp till LB hoppning och LB dressyr, fast vi har bara startat någon enstaka dressyrtävling :) Hon är väldigt speciell men ändå bäst för mig <3 Henne köpte vi den 23 Mars 2010.

Min tredje ponny heter Sunshine och honom har jag bara haft i någon månad :) Vi köpte honom från Danmark den 16 juni iår. Han är en isabell d-ponny valack f. 1999. Han är jätte snäll och fin <3 Han har gått MsvB hoppning i Danmark. Vi hoppas att kunna komma ut och tävla så småningom :D

Sen har vi också (eller mina föräldrar) 3 hopphästar, Aquila (har gått 145cm hoppning) som är dräktig med Plot Blue, Loriano som rids av Douglas Linelöw (se honom längst ner på headern) och Tiara (mamma är Aquila) som är efter Tornesh och är 2 år.

Nu vet ni lite om mig, ställ gärna några frågor om ni vill veta mer :D
/Amanda


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Tack! :D Haha, pengarna borde vara inne imorgon och då skickar jag iväg beställningen :D

2011-09-04 @ 21:46:54
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: ellen

Söt blogg, följas via bloglovin? :)

2011-09-04 @ 22:30:35
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0