Mycket att göra

Igår hade jag ganska mycket att göra och då hann jag inte blogga. Igår red jag Bruden på markarbete för Maria och det gick bra. Hon var ganska pigg.

Idag red jag först Bruden med Emma & Ussi. Vi red ut en liten sväng och red sen en liten sväng på banan. Bruden var väldigt pigg och lite stark när vi red ut, hon tyckte att det var väääldigt kul. Men sen var hon jättefin och lugn på banan! Så det var jättebra :)

Sen red jag Sonny. Han var lite seg i början men sen efter ett tag så blev han lite piggare och lyssnade jättebra för mina skänklar :)
I söndags red jag Sonny och då gick det suuperbra! Han var jättefin och galoppen gick superbra :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0