Bruden idag

Idag red jag Bruden i hagen. Red bara lite lösgörande :) Hon var duktig i början, men sen i galoppen blev hon lite överpigg. Fast i slutet var hon fin igen :)

Så nu är allt fixat tills imorgon. Då ska jag hoppa 1 LC. Mest för att komma ut, och sen är det första inne :)
Men eftersom att jag hoppar sista klassen så får hon gå ut lite i hagen innan vi åker.

Sonny fick vila idag, men imorgon galopperar vi för första gången på ett bra tag! :D

Hoppas nu att det går bra :D

Fina Bruden :)<3
Foto: Frida Elmlund


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Ja HV Polo brukar få till det :D Jag har nog hittat en annan, men tack :D

2011-09-10 @ 11:32:10
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0