Dålig uppdatering

Hej :) Förlåt att jag inte har skrivit här på ett tag men nu ska jag göra det!

Ska sammanfatta allt som hänt.

Förra helgen tävlade jag Bruden i div. 2 allsvenskan. Vi var nolla i både förklassen och lagklassen! Tyvärr kom inte laget till omhoppning.
I måndags blev Sonny halt igen...han var svullen på ett bakben. Men idag så var han med mamma på djursjukhuset och det var inget allvarligt. Jätteskönt! Han var lite sne och stel i ryggen så det var nog det som gjorde att han blev halt. Men nästa tisdag ska han in igen och fixa till ryggen :) Men sen är han väldigt känslig när det gäller saker som gör "ont". Hehe, lille sonnyponny.

Nu ska jag skriva om dagens ridpass+outfit, för Bruden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0